Trelleborg

God morgon.. Tralalala.. I

nte lika fint väder idag som igår, attans, men jag har ändå lite jag ska göra inne. Måste bränna ner lite bilder, dammsuga huset, tvätta iaf två maskiner, ta bort akvariumet och sen göra mig klar inför grillningen här ikväll. Så ja, fullt upp, men vet aldrig var jag ska börja. Fast blir nog en frukost/lunch först :P Kan vara smart!

Myggbett överallt!!

Ni missar väl inte att Trelleborg fyller 750 år i år! Det är kalajs i Trelle hela året. Just nu är det Leva & bo 07, massa visningar överallt, främst av villor men även av lägenheter, kom och kolla, här är väldigt fint ;D Titta bara så mycket fina planteringar vi har, blommor och trevligt överallt.
image291

Kommentarer
Postat av: Kejrinn

haha skitsamma ;)
ser riktigt somrigt ut i trelleborg :)

2007-08-15 @ 11:53:06
URL: http://khurre.blogg.se
Postat av: Karin

blomstriga och fina bilder:)

2007-08-15 @ 14:03:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0