Torsdag

Yes yes, då var det torsdag idag igen då. Igår åkte jag till Skåre och tvättade bilen vi hade på roadtripen, det blev en timme försenat av någon anledning, haha :P Iaf, det var kul att tvätta bilen med. Sen åkte jag ner till Höllviken och ja, gjorde inget speciellt, kollade lite på tv och så. Idag har vi varit inne i Malmö lite, är ju Malmöfestival, dock inte därför vi åkte in, men ändå. Fick handlat lite grajor som stått på min handlelista ett tag, haha, dock har jag hittat nya grajor som måste köpas. Får se när jag orkar göra det. Är sugen på att göra lite fint i mitt korridorrum, men ja, jag ska skriva ut bilder iaf, men har ännu inte bestämt vilka.. Blir till att gå igenom bilderna på söndag, då det även är match.

Ja just det, åh, i söndags var en dålig fotbollsdag, både TFF och Man United förlorade, usch usch, bara tur man inte kunde se det på tv :/ Aja, vi (TFF) vinner på söndag mot Örebro.. :P

Just det, en vecka kvar innan jag flyttar in till Lund igen och en månad minus en dag tills jag blir 20..

Jag tycker kor är fina.
image298

Kommentarer
Postat av: anna

nu är killen min
övertygad om att hela säsongen gått åt helvete för Man united.
vad tror du?
kram

2007-08-23 @ 19:28:03
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Karin

nja kallt men skönt:p

2007-08-23 @ 19:31:31
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

hoppas du får en fin fredag gumman!
kram!

2007-08-24 @ 09:45:00
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0