Schema

Det har regnat idag, en bra dag för att fixa lite här inne. Har gjort en del nu. Dammsugning är klar, har tvättat en maskin vitt, har kört diskmaskinen, har tagit bort akvariumet och bränt ner lite bilder. Vad som ska göras nu är att städa här på rummet, men det är lite svårt för om nån vecka ska ändå kläder och sånt in till Lund, så ja, men nej här måste vara fint ändå. Min soffa är full med olika stuff. Sen måste jag även dra och handla lite, mjölk och gräddfil och något annat att dricka, typ smaksatt vatten som jag har börjat dricka :P Bättre än läsk antar jag :P

Just det, har även haft lite pauser vid datorn, haha. Ja iaf, skulle kolla upp vilken kursbok jag ska ha till hösten, hittade dock inte den där jäkla listan. Men hittade istället schemat, och det ser ut som om jag kommer börja 13.15 och slutade 16 varje dag :/ Ja okej nästan iaf, de dagarna då det är teori.. Vissa dagar vid 10.15 till 12, det är när det är SM, men jag vet inte vad det är, står ingen förklaring heller, haha, säkert något enkelt.. De dagarna ska det tydligen vara räkneövningar med, men dem behöver man ju inte gå på, men börjar 9.15 - 12 och sen 13-16, ja, hela dagarna. Kan vara smart om man går där. Äh klyddigt schema verkar det som.

Examina är en tenta i början av januari och en munta efter det. I höst nu ska vi tydligen ha lite projekt. Ja, hoppas att det blir kul :P Men en sak som inte är kul är jag att jag såg vilken lärare vi ska ha i teorin, trodde jag inte.. Ska inte säga för mycket. Om någon undrar vad det är för kurs jag ska läsa så är det Fysik 2 - Naturvetenskapliga tankeverktyg, börjar snart andra året på fysikprogrammet med inriktning meteorologi i LUND.

Nej detta inlägget blev längre än jag trodde..

Här är lite bilder från Kräftskivan i lördags. Fler kan ses här.
image292

Kommentarer
Postat av: Nina

alltid skönt :D

2007-08-15 @ 15:18:07
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Karin

ser trevligt ut det där:)

2007-08-15 @ 17:58:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

mysiga bilder från kräftskivan :)

2007-08-15 @ 18:48:59
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: anna

låter som ett bra schema sötis.
hoppas du haft en bra dag! katten tackar för komlimangen!
haha
kram

2007-08-15 @ 20:41:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Kejrinn

åhå, kräftor! :) can't wait!

2007-08-16 @ 11:28:09
URL: http://khurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0