Tentaångest

Aaaaah! Kom på en sak med, precis 5 veckor till tentan idag! Herreguuuuud :'( Noooo.. och när den är över ska man gå i en vecka och oroa sig över muntan.. hursomhelst, när väl allt är över så oavsett hur det går så börjar sommarlovet den 8 juni isf, det är den senaste dagen muntan kan komma på. Hoppas dock veeeerkligen att jag klarar det, dock ser det inte ljust ut nu, visst jag brukar köra ett race precis innan och klara tentan ändå. Men detta mina kära vänner, detta ser absolut inte ljust ut, tentan kan jag klara om jag kör ett bra race i slutet, men muntan, usch, det är typ 70 st olika bevis man ska plugga in. Sen får man ETT av dem som man ska visa på tavlan inför läraren. Fyyyyy :'(

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, va skönt att läsa om tentor o veta att ja absolut inte har nån *hihi* =P

2007-04-26 @ 10:29:11
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0