Måndag

Imorse var jag väääldigt trött. Låg kvar för länge, hann inte käka frukost som jag lovat mig själv att börja med :P Fick tillbaka våra inlämningsuppgifter i skolan, på något vänster hade jag lyckats få fel på den sista även om jag menade rätt, men har iaf 0,8 p med mig till tentan nu, haha :P Dagens föreläsning var skitseg, jag känner att de inte ger mig något mer, bara jobbigt att sitta där :s lär mig mest på lektionerna känns det som :/ Aja..


Idag har det varit fint väder igen, satt inne på rummet med öppet fönster och solade lite, haha, fick nog lite färg iaf, kan ju alltid hoppas. Är ju lite tråkigt att det ska bli dåligt väder nu..


Min guppy har fått yngel :P Kollade till henne och såg att hon var smalare, sen såg jag ett litet vid botten med, dock har jag inte sett fler sen dess, antagligen är alla uppätna :( Hoppas något överlevt iaf..


Nej nu måste jag gå och lägga mig så jag kan vara pigg imorgon..

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0