Klippt

Jahaja, då var mitt hår klippt nu då.. Ni får kaaanske se bilder på före och efter. Jag vet inte om jag är nöjd än, blir så arg på min lugg. När man ska gå till frissan ser man fram emot att sitta där ett tag och någon som tar hand om ditt hår, det är skönt. Men idag, alltså, jag satt där i max en kvart och hon var jättehårdhänt, huvudet flög till höger och vänster ffs, det gjorde till och med ont när hon gjorde vissa grajor :s Aja, skitsamma, vet som sagt inte om jag är nöjd än..

Jaha, klockan är kvart över 11, jag vet inte vad jag ska göra nu.. Gå ut lite i trädgården kanske, men det är ganska kallt och finns inget att göra där :P Aja, adios så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0