Jobbig dröm

Blää, jag har inte drömt roligt inatt..

En av drömmarna var konstig, jag känner att början av den har jag drömt typ liknande nån gång.. Det började med att ett flygplan skulle landa typ vid centralen i lund, men det kom för snabbt så ville inte sluta rulla, så visste man nån vecka innan att det skulle nå centralen kl 3. Jag fattar inte varför folk inte flydde. Aja, det var blandat med att jag hottade ut en massa saker från mitt rum och packade väskan och kameraväskan. Jag "kastade" ut en massa djur, det var ju för att rädda dem, men känns taskigt att kasta dem, men de klarar det, speciellt katter. Jag gick och lämnade min laddare hos någon som sa att jag skulle döda för att få tillbaka den. :s eh? sen badade jag i nån pool. Sen fortsatte det förberedandet för smällen. Sen kom jag ut i köket så hade vi tydligen redan haft en adjömiddag men så hade inte min pappa sagt till mig så jag blev rasande. Då var typ klockan tre. Men sen när klockan var tre så var jag precis brevid planet när det skulle smälla. Fattar inte hur jag kom dit, för jag om någon visste hur farligt det skulle vara eftersom alla skyllde på mig. Hursomhelst, så small det, och jag kutade satan upp över tåg och sånt. Sen var jag i ett tåg som skulle till ullevi :/ röken höll på att sprida sig uppåt, alltså det var som en stor jättebomb, men ändå kom jag undan med ett litet sår på armen :P Sen hamnade vi nånstans vid MFFare och jag skulle ringa och säga till folk att jag levde. Hoppades att mitt kära Trelleborg hade klarat sig eftersom det blåste mot norr.

Nej, det var ingen bra förklaring heller, skrev direkt så jag skulle komma ihåg det typ. Men alla skyllde på mig? Tydligen hade jag fått upp flyget i sån bra fart, men hur kunde jag göra det från marken? Eller om jag var i den, varför kom inte resten ut isf? Undrar om de i planet ens hade handbromsen i :s

Nu är det iaf morgon och dags för bullar till frukost om här är några goda. Kan ju alltid hoppas.. Ah, nu sa min mage "MAT" så adios :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0