Jag är sämst..

Jag är sämst på att gå upp på morgonen, i alla fall en av de sämsta. Som inatt, även om jag sovit över 9 h är jag trött som ett ösregn. Jag blir inte utvilad av att sova, strange. Måste vara alla drömmar som tar på mina krafter i sömnen, haha :P Hade ännu några konstiga drömmar inatt, men orkar inte ge mig in på dem nu.. :P

Snart ska jag in till Malmö och handla lite, hoppas det är fint väder, dock inte för fint. Men här nere är det sol just nu iaf :D

Kommer kanske upp en bild på outfiten sen om jag får nån bra bild, har svårt för att ta en där hela jag är med, har typ ingenstans att ställa kameran, och alla mina speglar är skitta, haha :P

Hursomhelst, nu blir det frulle sen är det dags att göra sig klar för denna dagen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0