Helg

Idag har jag varit duktig. Dammsugat på rummet (för första gången) och även städat till firrarna, det ni! Dock missade jag ju det fina vädret då. Aja, det är nog fint imorgon med :D

Jag har inget annat kul att berätta för tillfället tyvärr, det är mest skola nu som är lite jobbigt, så inget kul att rapportera :/

Imorgon kl. 16.00 är det avspark, Hammarby - Trelleborgs FF aaaah, heja Trelle! Känner för 13 rätt på tipset denna helgen, haha :P yeah, good luck..
United vinner också btw..

Vi har fått ännu en inlämningsuppgift i skolan nu, attans, jag som måste komma ikapp.

Idag var solen fin, jag fotade den då.. Ha..

Snart är det den 22 April, ni vet Trelle mot Malmoe, jag ser fram emot det. Usch, från ståplats kommer man se bort mot andra kortsidan, och vet ni vad där kommer vara? Ett ljusblått hav..
Kom igen nu alla trogna Trelleborgare, även ni otrogna, vi måste visa att vi tror på vårt lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0