Guten Morgen

Jag vill kunna mer tyska, visst har läst det i 6 år, men det var längesen nu typ, hade varit kul att kunna det helt, likaså spanska.

Oj vad jobbigt det var att gå upp idag.. Känner mig trött som ett ösregn, men måste verkligen upp. Nu har jag käkat frukost, men det är jobbigt att käka precis när man går upp, inte gott alls..

Jag har ont i min handled av någon anledning :s Skitont till och med..

Idag får jag min madrass från min gamla säng hemma i Trelleborg som jag ska lägga över den jag har här i lund så det blir lite mjukare, usch tycker inte om hårda sängar, så lär bli jobbigare att gå upp imorgon då om sängen är skön ;P haha, ne men förhoppningsvis kommer man sova bättre.

Jag fick aldrig städat på mitt rum igår, så får göra det idag, sätta på musik och börja rensa! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0