Fredag

Ja då var det äntligen fredag igen, alltid lika trött på morgonen, inte klokt, sängen är ju så skön, imorse hade jag glömt hur man stängde av väckarklockan så den ringde skitlänge sen stängde jag av den innan jag skulle upp. Tur jag har två annars hade jag försovit mig, jag brukar vara sådär knasig när jag är trött, haha.
Jag hinner med helt mycket på morrnarna nu, till och med käka. Nä, nu måste jag packa vidare innan jag ska dra till skolan. Blir jobbigt att sitta i typ 1,5 h på bussen hem sen i det fina vädret, aja! Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Marie

höll på o försova mej ja oxå, men vaknade av ett sms =P

2007-04-27 @ 09:40:16
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0