Flummet Kutte

Sådär ja, har varit en ganska varm dag idag, var ute lite i trädgården och försökte fota mig och alla nyckelpigor jag såg. Bilderna får ni inte se förrän tidigast torsdag :P
Sedan har jag varit uppe hos min mamma och käkat lite, gott det. Nu kom jag hem och ville se CSI, men NEJ, det är jävla hockey istället, hur kul är det? :( Ska bli skönt när det är över och fotbollen börjar, det blir trevligt..

Är det sant att det ska bli kallt väder nu? Det vill inte jag, jag vill ner i stan i sooolen och käka glass ju..

Vad ska man nu hitta på? Inget kul att se på tv, värdelösa högtalare så inte lönt att lyssna på musik. Sitta vid denna datorn är inte heller så lönt, man sitter helt snett eftersom detta är ganska provisoriskt, så det är inte ergonomiskt nånstans må ni veta. Så det återstår väl bara att sova då. Eller möjligen studera firrarna, men ser ju knappt dem ffs :P

Om någon har extrajobb till mig så ring. Jag skulle gärna jobba några timmar i veckan så man kan ha lite extrapengar. Funderar på om man kanske skulle börja söka något. Och jag borde börja träna något med, snälla, kan inte någon verkligen dra mig till ett träningsställe så jag kan gå ner några kilo, och ta ut mig i solen så jag blir brun, och tvinga i mig frukt så jag blir hälsosam, och få mig att jobba så jag får pengar så jag kan köpa mig en massa saker, typ kläder och skor och allt möjligt nödvändigt.. Haha, ärligt, jag är lat.. Jag behöver någon som pushar. Speciellt träna borde jag börja med, någon please dra i mig! Skit i om jag säger njää, jag ska... Jag ska inget alls, jag har all tid i världen..
Och jag skulle vilja ha mer tid för allt folk, även om jag har tid.. :/ Men jag vill börja umgås mer med er alla, så ring mig, jag är på ;P Har träffat nästan alla mina kompisgäng den senaste veckan och lite till, det är kul, det är bra.. :P Ja jag flummar en del, men måste få ut vad jag känner oki? Äh, Knutte K..

Tralala.. Började läsa en bok idag, den är på engelska. Jag blev trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0