Det blåser i min hamnstad

Ja, då var det fredag idag.. Trött imorse som vanligt..
Idag såg jag 4 yngel, haha.. bra det.

Nu var man tillbaka hemma i Trelleborg igen. Det är skönt det, dock blåser det en del. Men det gör inget, för det har det alltid gjort här, och det märks bara att man är hemma när det viner till :D

På söndag väntar en vääldigt intressant match :P TFF - MFF OJOJ!

Jag brukar vilja fota solnedgången här hemma, men idag var det nerrullat, och jag kom fram till att jag ska inte kolla på den för då kommer jag vilja fota den. Men när jag ändå är uppe och rör mig från soffan tänkte jag så kollade jag ut. Som det brukar bli var jag tvungen att springa och hämta kameran. Alltid så fina olika intressanta solnedgångar här.

BTW, jag har namnsdag idag, hade jag ingen aning om, men tydligen så är 20 April Emelies dag. Emilie som jag heter är en alternativ stavning, så det är min namnsdag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0