Back

Okej, tillbaka till skrivandet då.
Jag har inte kunnat logga in på bloggen sen jag skrev sist av någon anledning :s Inte velat släppa in mig helt enkelt :P Så, vad har hänt sen sist?
Igår vann United med 7-1 mot Roma, ojoj, skitbra.. Jag vill ha ett united-linne, men man måste beställa det med brallor, och dem vill jag inte ha :P

Jag ska få Saras fiskar, hon är trött på dem.

På lördag är det Hammarby - TFF på TV4, missa inte!

Igår var jag i Malmö och gick runt lite, blev ett linne och halsband. Alltid något man behöver :P

Annars så har det inte hänt något kul. Skolan har börjat igen :( Är redan back :P haha, har inlämningsuppgifter och andra uppgifter. Måste jobba ikapp tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0