Back in Trelle

Jahojaja, då var man back in Trelle..
Vi slutar kl 12 i skolan, men som vanligt så drog hon ut på tiden. Skitstörigt, så istället för bussen kvart över fick jag ta den bussen fem i halv. Ja, oh, tio minuter tänker ni, men jag måste byta buss också, och den bussen missar jag precis när jag tar den som går fem i halv så då fick jag stå där och vänta i en halvtimme, hur kul är det? Ne, inte kul när det är såhär fint väder och med massa packning. Aja, kl 2 var jag hemma iaf och då var det mat som gällde först och främst, sedan var det ut på terrassen. Har varit där lite nu, somnade ett litet tag när jag låg på magen med, väldigt mysigt. :P

Det blåser knappt i min hamnstad idag, jag är förvånad ;P

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Orkar inte göra något för sent faktiskt, så blir väl att sitta här himma själv och glo på tv, men det gör inget :P Ska nog gå en runda sen i det underbara vädret :) Får passa på nu.

Oh, jag hoppas jag har fått färg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0