Vår/Vinter

Min dator är väldigt seg så det är lite jobbigt att fixa och hålla på med Indienbilderna och välja ut, har inte tid för det, men de kommer så småningom. Nu ska jag försöka lägga upp lite snöbilder istället, men jag är rädd att de flesta av er är jättetrötta på snön vid det här laget. Inte jag dock, jag menar, det är ju ändå vinter, då kan det likabra vara snö.

Första bilden nedan är från 2008-05-06 och den högra 2009-12-20.. Coolt va? Jag fascineras av våra årstider, det är nice..

Maj vs december..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack.



Jaa tiden går så sjukt fort ;P



Kul att se skillnaden på bilderna. Hade gärna haft det som vårbilden nu dock :P

2010-02-22 @ 17:45:56
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0