Mycket på en gång

Shit, jag hinner inte uppdatera bloggen. Jag har MÅNGA bilder kvar att visa. Men denna veckan har det varit jättemycket. Måndag, skola till 5, sen hem för träning och sen sova. Tisdag, skola till eftermiddagen, okej här var det slappt, men jag var så trött. Onsdag, skola hela dagen och sen kolla på fotboll på kvällen. Idag, skola hela dagen och sen har jag varit och rott. Japp, ni hörde rätt. Det är akademisk rodd i Malmö på lördag och vi har ett lag med där så idag hade vi en liten träning, haha, det var skitkul, men undrar hur bra det går för oss på lördag. Imorgon är jag iaf lite ledig så då ska jag nog hinna slänga upp lite fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser fram emot att få se bilderna :)

2009-09-10 @ 22:10:02
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: jag brukar också oftast ha en färg över hela nageln. Men kul med omväxling ibland!

2009-09-13 @ 20:15:43
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0