Resumé

Jag hinner inte blogga och svara på kommentarer, det är sorligt nästan..

Anyways, av helgen, såg lite på melodifestivalen så klart, rätt ett EMD gick till final men resten har jag ingen åsikt om faktiskt den här gången. Och igår söndag var det dags igen för fjärde söndagen i rad att bänka sig framför tvn och se på Beck med korridoren, men något hade hänt, förra veckan var vi 9 st, denna gången 3.. Äh, de är nog tillbaka nästa vecka :P

Och så var det Oscars-galan, lätt bästa filmen vann, Slumdog Millionaire, jag har ju pratat gott om den innan. Den är riktigt bra den filmen, har ju inte sett alla andra filmer som var med men lätt värd vinnare säger jag ändå :P

Kommentarer
Postat av: MATILDA

okej då ska jag se den :D

2009-02-25 @ 13:28:17
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

har inte sett den filmen men kanske borde ta och göra det då =)

2009-02-26 @ 14:52:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0