Deltävling 2 idag

Yeah, idag är det deltävling 2 i melodifestivalen, idag tävlar:

1. Lili & Susie – Show Me Heaven
2. Lasse Lindh och Bandet – Jag ska slåss i dina kvarter
3. Jennifer Brown – Never Been Here Before
4. H.E.A.T – 1000 Miles
5. Markoolio – Kärlekssång från mig
6. Amy Diamond – It’s My Life
7. Cookies’n Beans – What If
8. Måns Zelmerlöw – Hope & Glory

Alltså detta kan bli bra, har lyssnat lite på svt.se och ja, det är många låtar jag nog kommer fortsätta lyssna på efter det här, spännande. Många verkar fartiga och i min smak, så idag har jag höga förväntningar. Synd att jag inte kan se programmet idag bara, vi ska ha korridorsfest, men ja, får se reprisen då..

Kommentarer
Postat av: Hilea

Din länk kom inte med, men hittade hit ändå=)



Jodå fick sett melodifestivalen och snart är det lördag igen=)

2009-02-18 @ 09:35:51
URL: http://hileasoltun.blogg.
Postat av: ^J

ifrån kyssjohanna? :D

Det är jättedyrt där tycker jag :( Det där halsbandet jag la upp på bloggen kostar liksom 700kr.

Jag måste börja jobba :(

2009-02-19 @ 12:43:26
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0