Mycket att göra heeeela tiden

Jag hinner inte blogga, jag är ledsen för det..
Sen sist: Tog det lugnt i fredags, jobbade på Kulturnatten på skolan heeeeela lördagen. Shoppade i söndags. Fyllde år i måndags, var i skolan och tränade i tisdags, igår var det skola och sen umgicks jag med mina klasskamrater, käkade mat och drog till Rydbergs pub på skolan. Idag är det torsdag, har städat, tvättat, pluggat och tränat. Det tog en jäkla tid att laga mat idag iaf, så nu måste jag diska och sen ska jag äta allt godis jag fått nu när jag fyllt år..

I'll be back..

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej godis! vad tycker du om otrohet? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt, dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll! tack, puss!!

2008-09-26 @ 14:25:10
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0