Måndag igen yeah

Förresten, fredagens pendlarhistoria.. Först missar en av oss tåget och kommer försent, tror inte det var mer annars.. Nej inte på ditvägen iaf.. En av få gånger vi fått sitta på samma ställe heeela resan..

Sen skulle jag åka hem till Trelle, och bussen stannar i Malmö 45, och min buss går 45.. Jag hann inte med den från centralen, men hann faktiskt springa till hållplatsen efter och hinna med den där, och den är ju inte jättenära.. Men, det var jättevarmt ute och jag hade mycket på mig eftersom jag hade ont i halsen, och sen var det skitvarmt på bussen, varken fläkt  igång eller taklucka öppen och massa folk, usch, det var jobbiga 45 min.

Sen var jag då i Trelle i helgen som jag sa, och hade ont i halsen och var förkyld, skulle träffa kompisar men fick ligga och ta det lugnt hela tiden istället, aja, roligare att vara hemma när man är sjuk ändå, så behöver man inte laga mat själv :P

Och dagens pendlarhistoria.. Tåget är seeeent som vanligt, att det alltid är det.. Och en massa folk på tåget, fick till och med stå mellan lund och malmö, det händer typ aldrig.. Sen fick vi sittplats och den där predikaren var där igen, sen fick vi hoppa av på Huvudbangården för då var tåget för sent så det kunde inte fortsätta, men då skulle ju aaaalla av, så det bildades en lååång kö bort till S-tågen. Men ja, S-tågen var inga problem och sen var vi framme..

På vägen hem, vi missar precis tåget, så får vänta 18 min på nästa, annars inga problem, hemvägen var rolig, jag kände mig piggare, men fick gå längre fram i tåget av någon anledning och tullen kom och hälsade på..

Nu måste jag pausa, ska lägga mig i sängen, jag är sugen på choklad, och jag har choklad, men jag är förkyld så jag lovar jag smakar absolut inget av det, skitstörigt, då är det lite slöseri med :P Så ikväll kan jag äta vad jag vill, alltså något meganyttigt men superäckligt, lär inte smaka något ändå..

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja det kändes bra med skolan :)

ha en finfin kväll!

2008-09-01 @ 17:53:08
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Nils ''niccee'' Svensson

Många är förkylda, min syrra är det så bara en tidsfråga innan jag är det XD Krya på dej :P

2008-09-01 @ 21:00:57
URL: http://niccee.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Nej nej, det var inte dig jag sytade på.

Du la iaf fram det på ett chysst och trevligt sätt, men när de kommer och surar bara för att gnälla är de en annan sak... :/

2008-09-01 @ 22:23:55
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Nina

har varit borta ett tag men nu ska ja väl komma tillbaka lite smått :P

2008-09-02 @ 15:57:31
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

har varit borta ett tag men nu ska ja väl komma tillbaka lite smått :P

2008-09-02 @ 15:57:33
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: det har en närgräns på 1,5 meter, så det blir nog bra :) nu är det bara en blixt.. sen är jag ready to go! ;)

2008-09-02 @ 16:47:57
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0