Lillfredag

Ja jag vet att ni andra kallar onsdagar lilllördag, men för mig är det mer passande med lillfredag eftersom jag är ledig imorgon..

Idag fick jag upp vid halv 8, två timmar senare än igår, här snackar vi lyx, haha..

Varför funkar inte bloggkoll såhär på morgonen va?

Jag har inte svarat på mina kommentarer på typ en vecka, har ju varit förkyld och inte velat sitta för mycket vid datorn, dessutom har det varit mycket i skolan, men senare idag ska jag göra det, jag har inte glömt er :D

Nu frukost, sen måste jag ringa CSN, vi har klydd med vårt studiebidrag, att det ska vara så svårt..

Kommentarer
Postat av: elisabet

Alltid lika kul med CSN.... Ha en bra dag!

2008-09-03 @ 13:13:45
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0