Äntligen helg

OMG, alltså det är så jäkla skönt väder. Både idag och igår har det varit över 20 grader. Har gått i shorts och linne och bara njutit. Till och med vindarna är varma, så skönt. Man vet inte riktigt vad man ska göra dock i det fina vädret. Om man ligger och solar blir det nästan för varmt eftersom det inte blåser något där, men gud vad skönt det är i alla fall.. Och alla träd blommor så fint, det är nice.

Just nu håller jag på att tvätta, sen måste jag gå och göra mig klar för ikväll ska jag på sittning. Alltid samma problem med vad man ska ha på sig. Är inte så sugen på att sätta på mig något svart nu när det är så fint väder, men det lär väl bli det, hrm, aja får se.. Ha en trevlig helg alles!

Jaha, snällt, nu kan jag inte ladda upp några bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0