Plugg

Gah, nu blev jag på dåligt humör, jag som hade planerat denna kvällen så bra, men det slutade med att det blev mat, dusch och prat. Alltså inget pluggande, det var ju faktiskt det jag ville göra. Blää..

Men men, om 2 veckor är det munta, TVÅ VECKOR, det är ingenting, jag fattar ingenting, hur ska detta gå? Jag skulle sätta igång och skriva ikväll hade jag tänkt, men det hinner jag inte, och sen är det helg och det kommer det inte bli något gjort, knutte knutte, vad har du gett dig in på?

Tur att det finns schlager, you can do it..


Men som sagt, munta om två veckor, det betyder att dessa två böckerna ska plöjas igenom på två veckor. Så ja, därför bloggen har varit ganska seg den senaste tiden..
image522

Kommentarer
Postat av: Stella

Underbar utsikt :) Betydligt roligare än kala björkar och massa tråkiga hus ;)

2008-03-13 @ 23:07:30
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0