Imorgon är jag ledig iaf..

Mina inlägg ser likadana ut den här veckan, "jag är tröööööööööött". Usch det tar hårt att gå upp tidigt, men förhoppningsvis kommer man in i det, dessutom måste man koncentrera sig jääättemycket för att få ut iaf ett ord av danskan i varje mening som läraren snackar. Hard work work..

Annars, nej, jag är trött som sagt, men imorgon är jag ledig, så skönt, det behövs ett litet break, har en massa saker som ska fixas, så det passar ju bra imorgon, om jag kommer upp ur sängen alltså, får väl ställa klockan ändå misstänker jag, tråkigt men sant..

Ja, annars, dagens tåghistoria. Tåget var 2 min försenat och jag trodde när vi var i Malmö att det inte skulle bli några problem den här gången, har ju varit grajor som hänt de andra två dagarna, men ack så fel jag hade.

(Just det, kom på det att när vi var i Malmö så blev ju tåget försenat 14 min eftersom lokföraren inte kom.)

När vi sen är i Danmark säger dem att tåget inte ska fortsätta utan att vi ska hoppa av antingen i örestad eller huvudbangården. Ja okej, vi hoppar av på örestad och får sen ta metron till norreport. Det gick bra. Det går annars hur många bussar som helst till skolan, brukar stå tre 150 och vänta när vi kommer, och då kan vi åka med 6 olika bussnummer. Men denna gången stod det såklart inte en enda nånstans, så fick vänta där i fem minuter på bussen och allt detta resulterade i att vi blev sena..

Men men, fick köpt en kursbok nu iaf, så nu kan man börja läsa på i ett ämne.. :P Och har växlat till lite danska pengar nu med, bra att ha när man spenderar dagarna i Köpenhamn..

Åh jag är trött, om man skulle ta och sova..

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Nja..

Febrig, förkyld, snuvig och en huvudvärk som hälsar på mig lite då och då, men annars är det bara bra. Vad har du haft för dig under onsdagen då, och vad händer nu, torsdag? :)

2008-08-28 @ 00:56:15
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: © K A T T A

Aa, haha :)

2008-08-28 @ 02:02:35
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: anna

skönt att vara ledig

2008-08-28 @ 16:02:56
URL: http://annsaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0