Yes box

Ja, okej, vad har hänt sen sist? Fotboll igår. MFF - TFF 0-0. Som sagt, vi ska vara nöjda med en poäng och att vi höll nollan. Från vårt håll var det en bra match tyckte jag. En poäng är bättre än ingen och ja, nej det var bra. Dock hade vi kunnat vinna. Det var ganska kul på matchen med. Dock blir jag lite irriterad på vissa grajor men det skiter vi i nu..

Sen igår hade jag ett litet hemmaspa, haha :P Dusch först med body scrub och sånt, sen hårinpackning och ansiktsmask. Efter det ett fotbad och sen på med en fotkräm. Just det, en bodylotion med doft av lavendel med. Kände mig ganska ren efteråt. Dippade även lite gurka och morötter. En genomkörare till kroppen nu efter att rummet fått en. Nu är nog jag väldigt redo för den här höstterminen. Let's go!

Friidrotten är nu över. Jahaja. En medalj till Sverige. Men det gör mig inte så mycket. Vi hade många topp 8 placeringar som de nämnde och det är jättebra. Men annars är det jobbigt att det är över, har ju kollat på det varje dag nu ju, härligt att ha det i bakgrunden hela tiden. Nej, OS nästa år, ojojOJ vad jag kommer vara osocial ;P

Malmö by night. Varning, tagen med handhållen kamera och ISO1000. Brusigt.

image318

Kommentarer
Postat av: Caroline

bilden var jättefin :)

2007-09-02 @ 20:05:42
URL: http://lakritz.blogg.se
Postat av: Karin

haha vilket problem;)

2007-09-02 @ 21:23:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Natha

Fin bild :)

2007-09-02 @ 22:00:09
URL: http://metrobloggen.se/glitterdroppe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0