Trött som ett ösregn

Sådär, nu ska jag få sova..
Blev slagthuset igår, var inte så jätteroligt.. Mådde jättekonstigt under natten igår. Det var mystiskt, vill inte prata om det..

Vi sov i alla fall i Trelleborg, det var skönt. Åkte in till Nova Lund med mamma kvart i 11. Var pigg till en början men blev riktigt trött sen. Billigaste gången jag varit på Nova Lund i alla fall, 49 kr!! En borste och nagellacksborttagning var det enda jag fick med mig hem, kändes konstigt, inget shoppande alls, haha, så brukar det inte bli. När jag kom hem var klockan 4 och då sov jag till 9, skönt!

Sen skulle jag iväg och provjobba, så var tvungen att gå upp. Det gick i alla fall bra, haha, får se vi om jag får chansen att komma till steg 2 :P

Psychomaraton på fyran ju! Inte längesen jag såg dem och jag är skittrött, så jag ska nog sova nu. Uuuusch, jättemycket plugg imorgon..

Jag har inte hunnit ta höstbilder än, men en vårbild kommer här (av någon okänd anledning, trötthet kanske?).
image357

Kommentarer
Postat av: Karin

snygg bild!
ah det blev mycket bättre fort för satt med en wokpåse på pannan:)

2007-09-30 @ 09:16:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Du har verkligen fullt upp!
Vacker bild :)

2007-09-30 @ 10:24:18
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0