Torsdag

Oj, sen uppdatering idag, haha, men skit i det.

Igår var det trevligt. Först avnjöt vi en god pizza här med kladdkaka till efterrätt. Vi drog oss sen bort till Rydbergs pub innan det var dags för Västgöta nation. Jag hade ingen jättebra dag, kände mig lite kass eller så, äh jag vet inte. Men det var ganska kul ändå för att vara en dålig dag. Sen blev jag bara sur på en massa saker. Men men, så kan det gå.

Idag var det en seg dag i skolan. Började med projektet idag som ska göras i matlab. Detta kommer bli jobbigt, haha, men vi fick nog rätt på första uppgiften nåt sådär idag. Skönt det. Har även börjat ordentligt på distanskursen, men frågan är om jag kommer hinna. För jobba en massa nu innan min riktiga kurs kör igång på riktigt och där är mycket och göra.

Måste packa med, Trelle tomorrow.

Fick presentkort på systembolaget, okej jag vet vart jag ska på lördag. Fick även två krukväxter jag måste ta hand om. Tack!

image343

Kommentarer
Postat av: Emilié

Asbolut ett smart drag (: Och det blir ju jättefina bilder med kameran, så dubbelsmart!

2007-09-20 @ 21:46:52
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: karin

låter som att du uppskattar växterna, haha ;) 'ah, ansvar'
de behöver bara lite vatten! :)

2007-09-20 @ 22:40:42
URL: http://khurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0