Roligt

Lite "roliga" saker här.
Fjärrkontrollen till min tv funkar inte längre. Jag kan alltså inte ändra volymen, eftersom det inte finns nån sån knapp på tvn. Dock är ljudet i ganska bra nivå för det mesta. Förutom när det ösregnar, det hörs mycket på mina fönster, alltså hör jag inte tvn för regnet. Inte kul.

En annan sak. Min fisk är trött på att vara brud, hon håller just nu på att bli kille. Helsant. Svärdbärare kan ändra sig till hane om de vill. Eller rättare sagt om de känner att det är alldeles för många honor i karet. Dock kan de inte föröka sig. Men ändå, hon har nu börjat låta ett svärd växa ut. Moget.

image319

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin bild.

2007-09-03 @ 14:52:26
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0