Ont i halsen

Noooooooooooo, vaknade av mig själv, kändes bra, tio minuter innan klockan ringde, MEN, ont i halsen :( Jag hatar att ha ont i halsen, det är det värsta som finns. Jäklar jäklar :( Speciellt inte denna helgen när jag fyller år och allt :( Då blir allt bara tråkigt, attans :( Nej, jag får ta och käka några Extra halstabletter, har en massa liggandes här. Gillar inte halstabletter heller men nej, jag vägrar ha ont imorgon :(

Imorgon blir jag 20 år..

Skola idag ju, ännu mer projekt, och innan dess ska jag hinna packa inför min helg i Trelle, hinna äta upp hela kylen, haha, nej, men nästan. Ska hinna ringa lite samtal och bestämma vilka kläder jag ska ha i helgen. Ja och gnälla över min hals :( Nej, jag borde sätta fart nu..

Jag gillar denna bilden, men något som inte stämmer i den ändå och synd att den är tagen med en kompaktkamera bara.
image344

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin bild

2007-09-21 @ 15:00:08
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Lillefot

Gis, aldrig hört. Men det blir säkert intressant =) Jättefin bild. Vad fotar du med vanligtvis?

2007-09-21 @ 15:37:37
URL: http://solkyss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0