Måndag?

Aj min fot sov när jag vaknade, och typ benet också, men det hängde utanför sängen. Ah det gjorde ont, kunde knappt lyfta på det. Tur att man var så pass trött att man inte kände hela smärtan.

Imorse var jag trött, och är fortfarande, men känner mig piggare nu än jag gjorde hela dagen igår. Haha.. Okej, nu är det förmiddag, om man skulle ta och göra något vettigt innan föreläsningen i eftermiddag. Hrm, byta vatten till firrarna och läsa lite matte kanske? Ja, vi får se när jag orkar komma igång..

Den här boken är inte så intressant som den ser ut.. (hrm?) Jobbigt att läsa mattegrajor på engelska tycker jag.
image338

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jobbigt att bara läsa det på svenska ju :P usch!

2007-09-17 @ 16:34:09
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0