Tv wiho

Ja, jag uppdaterar alltid sämst på helgerna, men jag umgås med min pojkvän då och han gillar inte att jag sitter vid datorn, haha :P
Men nu är han härifrån så nu kan jag blogga igen, haha :P

Jag har ont i magen idag, så jag ska nog bara sitta och studera min NYA TV. Yeees, äntligen har jag ny tv. (Begagnad, men ny för mig.) Den är dessutom snygg! En flatscreen, dock tjock-tv, widescreen, 29 tum typ. Yes, den passar så fint här inne så. Men så sköööönt med en fjärrkontroll och kunna ändra på ljudet, hallelulja!

Nu är det dock min dator som stör sig hela tiden :/

Suddade till det lite på den ena bilden så ni inte ska se hur jäkla dammigt där är, men bara lugn, jag ska fixa det nu.

image395

Kommentarer
Postat av: Chloé

Svar: Jag har precis kommit hem från bion och filmen var faktiskt rolig och bra gjord, bättre än förväntat.

2007-10-21 @ 18:14:42
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0