Bussturer usch

Oh dear god, inte bloggat sen torsdag, haha :P Jag har inte haft nån tid alls.. Var har denna helgen tagit vägen? I fredags var det skola på förmiddagen, sen åkte jag till Höllviken på eftermiddagen, sen var det att ta det lugnt på fredagkväll, skönt.

Tänkte sen på lördagen åka in till Malmö och kolla kamera, träningskläder och skor and stuff, men vad händer? Jo, de ringer mig och vill ha kameran (från jobbet) så jag måste åka in till Lund och lämna den till dem. Så där står jag halv 2 och måste åka och hämta nycklarna för att sen ta bussen igen från Höllviken till Malmö C, sen stadsbuss hem i Lund då, snabbt som aldrig förr upp på rummet och hämta kameran, ner igen till stadsbussen, ner till centralen och lämna kameran, köpa biljett i 190, hinner på tåget precis, siste man ombord. Ja, sen var det buss igen från Malmö till Höllviken. Blä, tjugo i 6 var klockan då, så onödigt, hela lördagen till buss buss buss. Ja, men sen på lördagkvällen skulle vi ut i Malmö, så då fick jag sätta mig på en buss igen, snacka om att jag var trött på det.

Ja, söndagen åkte jag BUSS till Trelleborg..
Imorse åkte jag BUSS till Lund..

Jag blir galen av alla bussturer.. Hade passat med en bussbild nu, men har ingen sådan tyvärr..

Kom till skolan och skulle skriva klart projektrapporten, men nejdå, vi skulle tydligen ha matte, så fick sitta efter skolan och skriva rapporten, klar lite i 9, hinner inte ens in i duschen innan CSI börjar, fick ta det i pausen, och nu är jag trött och arg, åh, har ingen lunch att ha med i skolan imorgon..

Gnäll gnäll var det här ja..

Eller vi kan ta en bild på bilen från roadtripen, var roligare att åka i den, haha..
image399

Kommentarer
Postat av: Jenny

aaa och speciellt tillsammans! :D

2007-10-29 @ 22:47:01
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: maanda

svar:
haha , okej :D

2007-10-29 @ 22:47:24
URL: http://missperssons.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon! Det har varit en trevlig helg och jag hoppas att du kommer få en trevlig vecka.,,,det är väl lov för er med?

2007-10-30 @ 08:02:56
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Boel

Jag fattar inte vilket jäkla jobb som vill ha en kamera sådär mitt på en lördag. Du får förklara dig. :)

2007-10-30 @ 17:40:26
URL: http://boelbitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0