Bloggen är skum

Bloggen är jätteskum. Det var med nöd och näppe efter x antal ggrs försök jag kunde logga in. Väl inne kan jag inte lägga upp någon bild. Jäkla problem det varit här de senaste dagarna, det är ju inte så roligt. Men men, då blir det ingen bild idag heller.

Idag har jag varit och shoppat lite på Nova Lund. Behövde ett par svarta stövlar och så blev det, skönt. Ville även ha benvärmare, men fanns inte ett enda par på hela stället, haha :P Snacka om slutsålt.

Nu är jag trött efter denna jobbiga helgen, nej inte jobbiga, men trött är jag i alla fall. Nu ska jag nog sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: haha tack! :)

2007-11-18 @ 22:25:34
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Amanda

oj:$ känner mig lite skyldig=( vilken tur att du fick se uggla då och att han va bra! har du haft en bra helg annars då?

pussar

2007-11-19 @ 20:38:03
URL: http://wirrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0