Tråkigt

Tralala.. Tråkigt tisdag, hade sett fram emot dagens handlande. Gick in på intersport och hittade ganska snabbt ett par skor jag skulle ha. Ett par Asics för 690 kr, nersänkt från 900. Bilder kommer upp på onsdag eller torsdag :P Efter jag handlat dem gick jag in på h&m för att se om detta h&m hade den bh jag letat efter länge nu, men ack :( tråkigt, men sant. Efter det tappade jag helt suget på att handla. Blev lite strumpor och en röd liten väska också, men ne, var inte alls sugen :/

Nu har jag suttit här och kollat på lite Grey's Anatomy, har inte följt det från början på tvn eftersom jag inte haft femman innan. Så nu börjar jag kolla lite på det från början, det är faktiskt väldigt bra. Ska se klart ett avsnitt till sen ska jag bosätta mig i sängen framför tvn, det är ju Ugly Betty, sen House.. Nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0