Torsdag again

Jag säger bara: Ännu en konstig natt.

Haha, visst, sov inte lika oroligt, men det var minst lika sjuka drömmar :P haha, nej, inte lönt att förklara ens en gång :P

Idag är jag "ledig" skönt det :P Det blir matte för hela slanten idag, hoppas jag. Ska gå och käka lunch nu snart sen blir det till att sätta igång. Men ja, blir kanske ett tag innan lunch för jag har ingen aning om vad jag ska ha :/ Hrm, några förslag?

Sommar sommar sommar, kom tillbaka! Jag behöver nya kjolar, har haft några stycken jag använt några somrar nu, men nu när jag kollar på alla, är det liksom, omg, jag har inga snygga kjolar! visst, den turkosa var snygg en gång i tiden, men nu börjar den blekna. Den svarta funkar väl, men den är ganska kort, så funkar inte när det blåser. Den bruna funkar till vardags. Den vita är också ganska kort, ja, den funkar nog. Men resten, iofs, jeanskjolarna, hrm, skulle nog kunna göra något med den ena *-) Ja, okej, de funkar när man är barbent, men inte om man ska ut till leggins. Jag vill ha shorts, det är årets för mig verkar det som.

På tisdag ska jag och min pappa till Nova Lund, då ska jags hoppa träningskläder och joggingskor. Eller ja, får se om det blir några kläder, men ska kolla på det iaf. Ska även kolla in lite annat som skor och shorts (A) Haha, hoppas han orkar vänta på mig bara :P

Läste i Stina-Lees blogg det där med att VÅGA vad gäller modet och så. Jag har tänkt på det ett tag med och har kommit fram till att jag inte är någon som vågar :P Haha, så ja, får gå och kolla på lite grajor och våga använda dem :s nä, nu flummade jag kanske till det. Hursomhelst, jag vågar inte, men jag borde :/

Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Så gutt att vara ledig! Förslag: SLAPPA ;)

2007-05-10 @ 12:50:37
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Karin

läskigt sånt ju:)

2007-05-10 @ 19:50:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0