Spring

Okej, klockan har hunnit bli tjugo i tio denna lördagkväll då. Har varit ute och sprungit en runda, kände inte alls för det först, men var bestämd och gav mig ut. Det var skönt väder och så men blött på marken. Det är en uppförsbacke först i början av rundan som är lite jobbig, men efter den så går det mycket bättre. Andra gången jag springer precis den här rundan nu och det kändes som om det gick mycket snabbare, antagligen för att jag vet hur rundan skulle se ut nu innan jag började :P Mot slutet tog jag en liten spurt med, det är det som är härligast :P

Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag se lite Grey's Anatomy och plugga lite.
Jag har inte sett de tre senaste avsnitten av lost så ja, de ska också ses snarast, det är spännande nu ju :D

Nej, dags att göra något vettigt.. Åh, jag skulle ju städa akvariumet, attans, imorgon måste det göras då :/

Kommentarer
Postat av: Alice

Då litar jag på att du följer med ut nästa gång. Vad sägs om KB nästa fredag? Då ska väl din tenta vara avklarad? Puss och kram!

2007-05-27 @ 01:44:05
URL: http://alicealice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0