Söndag

Usch då.. Nu har jag suttit och pluggat i 3 h typ.. Visst, inte jätteintensivt, men är ändå ganska trött på det nu :P haha, har 11 st muntauppgifter att skriva av innan jag är klar. Jag ska inte försöka förstå dem eftersom det är dem sista och dem har vi inte ens hunnit gå igenom i skolan än :P Men har haft 11 st andra som jag har varit tvungen att fatta :P Aja, så måste skriva av de svaren och räkna lite. Men jag orkar inte för tillfället, behöver en paus.. :P

Ikväll blir det grillning här i korridoren, tror jag iaf :P Ska bli gott :D Vet dock inte hur det ska gå till, men ja, jag återkommer med det, haha :P Usch, ja, så det börjar kl 6, så gäller att plugga fram tills dess, för lär inte hinna göra något ikväll, jag som pluggar bäst på kvällen :P

Denna helgen känns ju helt kort nu i och med att man var i skolan igår.. :/ Men men, skola imorgon, shopping på tisdag och heldag i skolan på onsdag med en liten redovisning (inte den stora, den görs veckan efter) sen är det ledighet torsdag till söndag, nice :D En långhelg är alltid bra, även om det måste bli matte. Vad skönt om man klarat tentan, hade man inte behövt gå och tänka på matte hela sommaren sen :P Omtentan är den 24 augusti, och hur kul är det att sikta in sig på det datumet? Vi har ju fått inlämningsuppgifter som vi ska göra så vi kan få extrapoäng till tentan, dem har vi bara till godo till tentan och ett omtentatillfälle :P aja, skitsamma, ska vara positiv och pluggig.. haha, måste klara this :P

Nej, jag har inte smält Eurovisionskandalen :(

Just det, igår så ynglade min guppy igen :D Har sett iaf tre småttingar, men där är ganska mycket att gömma sig i nu, så kanske är fler som överlevt :P Dock är hanen jättelat :/ han mår nog inte bra, ligger på stenarna hela tiden :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte heller smält det, usch.

2007-05-13 @ 16:28:39
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Minna

svar: det skulle inte förvåna mig ett dugg

2007-05-13 @ 16:59:54
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Minna

samma problem då hehe

2007-05-13 @ 17:12:31
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0