Packning

God natt guppyhane, you are no more. Sorgligt, visste han skulle försvinna, men han har iaf lämnat efter sig 10 små under sin tid här, probably fler i honans mage just nu, men vem vet, han var lite seg på slutet.

Anyway, torsdag, idag är det packning, my stuff is going to Trelle, själv åker jag inte dit förrän imorgon eftersom jag ska kolla på tentan imorgon runt 17-tiden. Vet att jag inte har klarat den, så egentligen inte så lönt att kolla på den, men kan ju se hur många poäng man fått, dock tråkigt att man måste vänta ända till dess. Aja, det är svårt att veta vad man ska packa :S speciellt träningskläderna är ju jobbiga, orka åka hem med träningsskorna imorgon, men jag ska ju använda dem idag så har inget val :P shit the same.. Det börjar bli lite snålt med mat här också, får bli pizza ikväll och korv imorgon till lunch, så allt annat åker hem.

Jag har sett alla avsnitt av Grey's nu.. Jag hade inget att göra så fortsatte att se, sorgligt men sant. Hade varit bättre att kolla på det på tvn, dock har jag nog inte tillgång till femman varje sommardag och vill ju inte binda upp sig på sommaren :D Så nu har jag sett allt, det blev lite konstigt mot slutet tyckte jag. Men själva slutet var inget speciellt egentligen, men ja. Men men..

Dagens bild blir ett litet badkollage :P Haha, detta är från Mallorca i somras, Maria har en kamera som man kan fota med under vattnet, haha, skitbra :D Åh, vad härligt att bada, det vill jag göra nu!

image172

Kommentarer
Postat av: Missankre

jo hon blev jätteglad, nej avd tråkigt att de inte gick bra :(
min dag har avrit skön :)
händer ihelgen?

2007-05-31 @ 23:51:51
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0