Onsdag

Goder afton denna onsdagkväll. Sov inte mer än 5,5 h inatt, men trots det har jag inte varit så jättetrött idag, piggare än vad jag varit när jag fått 10 timmars sömn ibland iaf :P Hoppas jag kommer somna gott och snabbt sen då :P Jobbigt att ligga vaken som jag gjorde inatt, bara tänker på att jag kommer stänga av väckarklockan för att jag är för trött. Så blev det nästan, trixade med väckarklockan, vet inte vad jag gjorde, tur jag har mobilen som alarm med, och jävla tur att jag ställer klockan typ 35 min innan jag behöver gå upp. :P

Hursomhelst, dagen började seeeegt, med matte och åter matte, sedan var det lunch och sen var det ännu mer matte efter det varvat med lite förberedelse inför klimatredovisningen. Sen hade vi då vår redovisning, det gick bra för gruppen men jag sa knappt nånting, sammanfattade, och tog inte många minuter :P haha.. anyway, var hemma vid lite i 5 och då var jag trött. Har ätit lite sen dess och sen har jag pluggat, läst klart alla mina anteckningar nu, så nu är det förra veckans uppgifter + två extentor och läsande i boken jag ska göra.. gaaaah, men just nu känner jag att jag inte orkar, så är väl inte lönt att läsa nu för kommer inte få in något ändå :s

Aja, får väl lägga mig efter matchen och hoppas på att man är pigg imorgon så man kan plugga mycket då :P Förövrigt så ligger Liverpool under, vet inte om jag ska vara glad eller inte, men innerst inne håller jag på Liverpool.. Iaf när de spelar mot Milan :P Mitt lag är ju Manchester United som inte gick till final då, dock vann vi premier league istället ;D

Oj, 2-0 tänkte jag säga, men nu är det 2-1, spännande, okej, snälla Liverpool jag tycker ni ska vinna, igen!

Jag hatar min dator och den hatar mig, den segar hela tiden och hackar så jag får starta om, så då får den skylla sig själv att jag hatar den :/ Den vill inte hitta min mobil heller, har kopplat in den och så och ikonen kommer upp där nere, men det står att den inte är ansluten, störigt. Skulle lägga in lite låtar på min mobil eftersom mina hörlurar till mp3n är paj och jag inte orkar köpa nya så får jag lyssna på mobilen :P Anyway, dumma dator :P

Nej, detta blir allt bloggande för idag, har viktigare saker för mig :P haha.. Men en bild kan jag bjuda på :)

image162

Kommentarer
Postat av: Karin

jättesnygga bilder! i headern också!

2007-05-24 @ 10:42:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jörgen

Heej :-)
Stor CIDER Special på TheGuide idag!!!

2007-05-24 @ 10:50:55
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Nina

fina bilder..

2007-05-25 @ 06:15:32
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0