Mat i ugnen

Usch vad trött jag är. Men nu är iaf maten i ugnen och väntar på att ta ut den. Undrar om jag lyckades med denna maten, haha, men vet inte hur länge den ska vara i ugnen :/ men men.. Det känns jobbigt att vara såhär trött en fredag, dessutom måste jag plugga. Har gjort en extenta idag och det gick faktiskt bra, klarade typ 5 av 7 uppgifter, hoppas att vår tenta också blir så enkel, annars lyckas jag aldrig.. :( Men men, kom igen maten bli klar nu då.

Var ute och sprang en sväng igår, vet inte om jag sagt det :P men det gick bra iaf, eller ja, bättre än de andra gångerna, hoppas det börjar ta sig nu :D

Hrm, tenta på onsdag, antingen så springer jag när jag kommer hem efter den (slutar kl 7 senast) eller så går jag hem och käkar pizza, och sen tar mig en skön dusch med scrub och hårinpackning, ansiktsmask och fotbad. Ja, hade varit skönt att kombinera allt, min springdag kommer nämligen att bli onsdag :P får väl hoppas jag blir klar innan sju så jag hinner med allt.. :P

Idag var det fint väder runt tolv men nu är det regn, inte så kul..

Ne, ska checka min mat nu, adios :P

Kommentarer
Postat av: Missankre

tv kväll allså :) nice

2007-05-25 @ 19:48:01
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0