Måste ta poäng

God morgon.
Inatt har jag drömt en massa konstiga drömmar igen :/ Men skit i dem nu..

Idag är det match, Trelleborgs FF - IF Elfsborg HEJA TRELLE!

Idag måste vi ta poäng, en seger hade inte suttit fel, men iaf en pinne vill vi ha! :D

Ah, jag har ju stuff redo i kylen för en drink :D Nice, då blir det nog en sån ikväll. (Nej jag ska inte göra något speciellt, men kan väl ändå ta en här hemma, gott ju.)

Lalala, matchen börjar redan kl 15 så jag måste snart göra mig klar. Undrar vad jag ska käka till lunch. Fanns inget kul i frysen :/ Får kanske bli varma mackor då, har inte all tid i världen på att bestämma mig iheller.

Ih, ska bli 9 grader och regn över Trelleborg denna eftermiddag, attans.

Ikväll måste tiden ägnas åt att plugga, vad skönt det ska bli när det är över. Då är det en hel sommar till nästa skolboksöppning, haha :P Om jag nu klarar tentan, vilket är en liten chans till att jag gör, men har iaf redan 2,5 poäng, men ska upp i 18 totalt så ja, blir mycket pluggande som behövs Knutte, kom igeeeeen, du måste!
En springtur kunde man med tagit, men sorry, regnar det så nej tack, tänker inte gegga ner mina dojor direkt ;P Har dessutom inga långbrallor att springa i :P

Nej, lunch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0