Luuund

Sådärja, då var man tillbaka i Lund. Gick ner till Övre och tog direktbussen hit istället för att åka inom Malmö. Det var skönt att sitta ner hela tiden och inte behöva byta buss, eller ja, tåg :P Det är fint också att se böljande skåne grönt och gult :P haha.. Men för det mesta så satt jag och kollade ner i mina anteckningar. :/ Hade laddat en matlåda där hemma som jag skulle ha med i skolan imorgon. Men när jag satt på bussen så kom jag på att jag glömt det :( Så retligt. Så nu måste jag laga något som jag kan ha med imorgon, orka :( Blir väl makaroner som vanligt.. Så kom man då hem här så fick man ge sig in i städandet. Har som sagt varit köksvakt den gångna veckan så då måste man tvätta golvet :/ Det gjorde jag precis, skönt att ha det avklarat. Nu återstår bara att torka bord och bänk och allt, men det går nog snabbt. Nej jag är helt seg idag, blir till att sova tidigt idag minsann. Jag har inte tagit med min kamera hit så kan inte kolla på alla bilder jag tagit, det är lite störigt faktiskt :P

Funderar på att ge mig in på att försöka göra en snygg header, jag är inte nöjd med den jag har, den var bara tillfällig, men den har varit tillfällig ett tag nu. :P Vill ha några olika bilder där uppe, men kan inte bestämma mig för vilka. Dessutom kanske man skulle vänta till efter sommaren för då lär jag ta en del bilder :P haha, det är inte lätt.. Nej nu måste jag laga mat innan Ugly Betty börjar. Adios

oh, adios, jag vill lära mig spanska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0