Joggingskor

Jahaja.. Onsdag, långhelg, yeah! Har varit i skolan idg från 8-12 som vanligt. Det blev ingen klimatkurs idag tyckte jag. Det var skitkallt i Lund today :/ Imorse var det fint väder men sen när jag skulle ta bussen så var det kallt. Sen kom man till Malmö och där var det skitkallt och regnigt. Kommer sen hem till mina kära hamnstad och här är det varmt och skönt. Nice! Som vanligt när bussen från Lund kommer till Malmö så går bussen till Trelleborg innan jag hinner hoppa av, taskigt. :( Har nu varit hemma ett tag och vet inte var tiden har tagit vägen. Kollat lite hur det går för mina aktier och kollat lite på sommarjobb, ja och tagit en fika. Försöker nu knåpa ihop ett personligt brev, men fy vad det inte är lätt :/ Har iaf hittat några småjobb som man kan söka, men ja, lycka till Knutte.

Mina nya joggingskor är faktiskt väldigt sköna :D Nu måste jag börja springa snart :P

image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0