Hard Rock Finland

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att den låten som jag absolut inte vill se i Malmö på fredag vann. Kul, kuuul.. Nääääääää :C Fan vad dålig musiksmak europa har. Tyckte det var många låtar som var ovanligt bra i år. Men lik förbannat blir det de sämsta som ligger högst upp. För i hela.. !&/#&/(¤!

Jaha, och The Ark kom på18:e plats. Kan väl inte säga att det är så bra.. :P haha, nej, kasst. Men ni var fan inte dåliga, det är Europa som suger.. Vart är denna tävlingen på väg? Ja, och alla klagar på att alla röstar på sina grannländer, jomenvisst, men inte så konstigt. Det är typ samma kultur and stuff, inte konstigt det är samma musiksmak som går hem i de länderna då. Liksom Sverige, Norge, Danmark och Finland är ju typ jättelika egentligen :/ De därade öststaterna vet jag inte hur lika de är varandra, men kan tänka mig att de är lika lika som länderna i Norden är varandra :/ Aja, hur som helst, GAH! Kommer inte sova gott inatt..

Dessutom så hatar jag all jävla tippning.. När det gäller musik så frhlvet. De är favorit hit och dit, ja men kul, hur spännande är det då om man redan vet hur andra tycker. Nä inget sånt jävla trams.. Åh, allt är bara så dåligt nuförtiden..



Får minnas tillbaka till 99 istället. Kommer ihåg det, och det var härligt.. När jag hörde vinnarlåten i Melodifestivalen sjungas tänkte jag tyst för mig själv "Vi kommer vinna allt" och JA! vi vinner, guttans. Jag var inte ens 12 år då, men satan vad jag kommer ihåg det bra ändå :P Vi Eurovision, haaaaaallelulja.. Sa jag ju! När hon sjunger vinnarlåten sen, sista refrängen eller något på svenska, aaaaah, så fint det var! :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Håller med dig!

2007-05-13 @ 12:03:49
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Karin

gick som sagt inte så bra...

2007-05-13 @ 12:52:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0