God natt

Dags att sova. Har sett CSI NY och Day break nu.. Jag stör mig på Day break, visst det är bra, men aaah, fan vad störigt att vakna samma dag om och om igen och berätta för alla om och om igen vad som händer :/ 11 avsnitt kvar nu bara! Haha, funderar på att se dem i förväg (A)

Oh no, jag måste ju packa en massa grajor för färden hem mot Trelle, haha :P måste packa idag eller imorgon förmiddag så pappa kan ta med sig mina grajor hem imorgon, så behöver jag inte åka med så mycket grajor på Onsdag, kan åka direkt efter skolan med, tjänar några timmar på det :P Hursomhelst, måste iaf packa, men just nu vill jag bara sova, och kommer vilja göra det imorgonbitti med, ah, aja, får väl packa så nätt nu, skriva packlista iaf ;P


TRELLE LOOSADE :( Attans, Elfsborg väntar på torsdag och Djurgården på måndag, snacka tufft schema!

God natt people ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag missar alltid csi ny och daybreak :(

2007-05-15 @ 08:20:30
URL: http://agapi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas du får en bra dag :)

2007-05-15 @ 08:30:48
URL: http://glitterdroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0