Dagens enkla

Nu är jag trött igen, usch känns som om jag alltid är det :s Men men, det hör väl till livet man lever :P Idag var det grillning i korridoren, lite kallt att sitta ute, men det var gott iaf. Jag käkade vitlöksbiffar :D Till det hade jag kroketter och hemmagjorde tzatziki :D Det var gott, dock hann det bli lite kallt eftersom man väntade på att resten skulle bli klar :P Men men, var gott iaf :D

Nu kommer det lite av dagens outfit, dagens enkla alltså.. Jeans och lång tröja från Gina Tricot, skärp från MQ och halsband från Guldfynd :D Kolla inte på mitt hår, det är inte fint..

image137


Nu är det Wallander på tv, men jag har typ sett alla redan :P Aja, bra att ha som sällskap när man ska plugga vilket jag måste göra nu, men just denna filmen är inte en av mina favoriter. Kanske ska se lite South Park eller Futurama? Nee, det får bli Wallander :P

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Snygg outfit!

2007-05-14 @ 10:24:34
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0