Attans

Blä, nu känner jag mig helt deprimerad, fan vad jag hatar att jag alltid ska tänka på saker, det är skitjobbigt. Aja, blev lite gladare nu när jag fick en kommentar om några fina bilder jag tagit iaf, haha ;P Uppskattas alltid :P

Nu har jag spenderat kvällen i sängen och kollat på CSI, för tillfället är det Criminal Minds jag kollar på :P Sen ska jag nog sova, oh, vad skönt det hade varit, känner mig inte bra i huvudet heller, nu är jag på väg att bli förkyld, tråkigt :( Hoppas det är fint väder imorgon, dock vet jag inte om jag ska gå ut, vill ju inte bli mer förkyld :/ Men å andra sidan så behöver man frisk luft när man är lite sjuk, äh, hoppas jag känner mig bättre iaf :P

Please, bli medlem här http://gratisgen.se/?ref=65095 så jag kan få ett presentkort på MQ, inte så svårt, bara att värva lite medlemmar och bli medlem på två gratisspelsajter! Ja, jag antar att hälften av er redan är medlem, men ni som inte är det, please! :)

Bjuder på en bild tagen i Lübeck, Tyskland i Oktober 2005.

image125

Kommentarer
Postat av: Karin

härligt foto

2007-05-05 @ 11:40:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0