Yeah

Varför ser jag konstig ut i allt typ? Inget passar mig, blä..

Nu är jag iaf i kära Trelle igen :D Det är nice.. ska snart dra till EMMA, sen blir det maggan..
Jag skyndade mig för jag itne trodde jag skulle bli klar, men nu är jag typ klar för att sticka och behöver inte dra än.. skitsamma.. jag vet inte vad jag ska ha på mig, men måste ändå ha annat på mig när jag cyklar så tar med mig lite, eller något.. skitsamma.. gah, jag är trött, det är inte så bra..
Mina fiskar har det lika skitt som vanligt :P haha

Imorgon ska jag fota lite i trädgården hade jag tänkt :P Solen var fin när den gick ner innan men hann inte fota helt enkelt.. men men, ha en trevlig lördag alles..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0