Vår

Idag har varit en bra dag. Vaknade iofs senare än jag borde, men hann iaf bli klar att gå till skolan, hann dock inte käka som jag hade planerat, attans.. Sen var det lektion till 10 och föreläsning till 12. Det var ganska segt som vanligt..
Så när klockan var 12 var det dags för lunch, då satt vi utanför skolan i solen och käkade baguett, det var trevligt. Vi skulle sedan ha möte med bossen för vår kurs i klimatkursen inför projeketet, det var kvart över 1, då satt vi på taket och snackade :D Det tog typ en halvtimme, klockan var då kvart i 2, vad skulle man då göra till klimatkursen började kvart över tre? Jadu, vi satt ute lite i solen sen gick vi en runda ner i stan. Det var jättevårigt överallt, hittade jättemånga fotoobjekt haha, dock hade jag ingen kamera med mig :( Det var jättemycket folk ute också, folk satt på marken på torget, jättemycket folk, och längs långsidan av kyrkan satt också jättemycket folk och jäste i solen :D Vi och många andra käkade även glass såklart.. En mjukglass blev det för mig :D Vi gick sedan tillbaka till skolan för kursen, men när vi väl kom dit så var det inställt igen, attans..
Men men, så idag var man ute typ hela dan, eller ja, 12 till över 3 :D Nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0